منتدى قولنجيل الاسلامى

صورة جديدة للمسجد 821cf610
اهلا ومرحبا بكم في موقع

منتدى قولنجيل الاسلامى

اذا كانت هذه زيارتك الاولى تفضل بالتسجيل في المنتدى أو تفضل بالدخول

نتمنى لكم قضاء وقتا مفيدا عامرا بذكر الله ...

ادارة المنتدى ,,,,
منتدى قولنجيل الاسلامى

صورة جديدة للمسجد 821cf610
اهلا ومرحبا بكم في موقع

منتدى قولنجيل الاسلامى

اذا كانت هذه زيارتك الاولى تفضل بالتسجيل في المنتدى أو تفضل بالدخول

نتمنى لكم قضاء وقتا مفيدا عامرا بذكر الله ...

ادارة المنتدى ,,,,
منتدى قولنجيل الاسلامى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

صورة جديدة للمسجد

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

صورة جديدة للمسجد Empty
مُساهمةموضوع: صورة جديدة للمسجد   صورة جديدة للمسجد I_icon_minitimeالأحد 27 سبتمبر - 21:12:57

عدل سابقا من قبل Admin في الأربعاء 4 أغسطس - 16:41:43 عدل 1 مرات
https://islamman.yoo7.com
mdeshdesh

صورة جديدة للمسجد Empty
مُساهمةموضوع: رد: صورة جديدة للمسجد   صورة جديدة للمسجد I_icon_minitimeالأحد 1 نوفمبر - 3:28:13

بارك الله فيك
Admin
Admin
Admin
Admin

صورة جديدة للمسجد Empty
مُساهمةموضوع: رد: صورة جديدة للمسجد   صورة جديدة للمسجد I_icon_minitimeالأربعاء 9 ديسمبر - 20:34:38

بارك الله فيك اخي الحبيب mdeshdesh
عبد الرحمن

صورة جديدة للمسجد Empty
مُساهمةموضوع: رد: صورة جديدة للمسجد   صورة جديدة للمسجد I_icon_minitimeالإثنين 11 يناير - 9:42:46

جزاك الله كل خير وجعله في ميزان حسناتك
محمود خطاب

صورة جديدة للمسجد Empty
مُساهمةموضوع: امته يجى اليوم الى نفخر به وقول انا من البلدى    صورة جديدة للمسجد I_icon_minitimeالجمعة 9 يوليو - 23:59:27

بسم الله ماشاء الله قولنجيل نورت بجامع الفتح وبضيوفة وبجد قولنجيل محتاجه من اهلها اكتر من كده مش دايما بنعمر وبنخدم كل انحاء المنصورة الى بلدنااااااا وبجد نفسى اشوف من اهلنا فى قولنجيل انجازات اكتر من كده فين المواصلات وفين الجمعيات الخيره وفين الناس الى احنا نجناه فى الانتخبات ولا الاهتمام بالكوره وبس ياريت نحدث من بلدنا اكتر من كده والله قونجيل فيها شخصيات عملت من المنصورة واماكن كتتير وعمرت كتير وكبرت ناس كتير امته يجى
اليوم
الى نفخر به وقول انا من البلدى
Admin
Admin
Admin
Admin

صورة جديدة للمسجد Empty
مُساهمةموضوع: رد: صورة جديدة للمسجد   صورة جديدة للمسجد I_icon_minitimeالسبت 10 يوليو - 10:08:48

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اشكرك اخي محمود على كلاماتك الرقيقة وجزاك الله كل خير وبالفعل قولنجيل تستحق اكثر واكثر لابراز ما يوجد بها ولما لا ، فنحن نملك الكثير من الشخصيات الطيبة والهامة والمؤثرة في جميع مجالات الحياة بمدينة المنصورة وكل هذا بفضل هذه البلد اشكرك مرة ثانية ونأمل مشاركتك المثمرة والبناءة في هذا المنتدى
محمود خطاب

صورة جديدة للمسجد Empty
مُساهمةموضوع: تعالى نعمل حاجه للبد دية بجد قبل فوات الاوان    صورة جديدة للمسجد I_icon_minitimeالسبت 10 يوليو - 20:09:00

لا تشكرنى يا اخ ادمن ولاكن نريد بجد من هذا الموقع ان نفيد هذه البلد بجد انا نفسى اااقول انا من البلدى بس للاسف ناس كتييي رمش عارفه قيمة هذه البلد فارجوا التفكير فى اى شئ للنهوض بهذه القطعه الجميله من مدينة المنصورة والفرصه قادمة فى انتخابات مجلس الشعب وانا عارف ان القائمين على المسجد من خيرة رجال البلد فارجوا توضيح هذا الكلام لهم حيث اننا نريد بجوار هذا المسجد مدرسة الفتح الابتدائى والثانوى حتى والله لوخاصه اما تقولى ان ابعت ولدى على مدرسة قولنجيل الى هى اصلا مش فى قولنجيل ولا ابعتهم المدرسة الييي فى طريق الموت الى عند الهاويس والعربيات يبقى ااقعدهم فى البت احسن ياريت نعمل مدرسة ولو خاصه وعندى فكره وكان نفسى اساهم فيها بس الله وحده يعلم بالظروف اية رايكم لو عملنا مدرسة خاصة جنب الجامع ابتدائى واعدادى بالاكتتاب والاسهم بمعنى مثلا نعمل اعلان فى البلد ولرجال الاعمال الموجدين فيها وللابناء البلد المسافرين فى الخارج عن قيمة السهم عشرون الف جنية فكرة مش اكتتر سعاتها نقدر نخصب المحافظة على دخول السرفيس داخل قولنجيل فرصة وخلى بالكم من حاجه قولنجيل تقريبااا معدش فيها اماكن جديده للبناء بمعنى ان الوضع لو متغيرش الان يبقى الحال كما هو عليه وللاسف ولادنا راح يبقى نفسهم يقولوا انا من البلد بس مش هيلاقوا الى يفخر بيه نبداء بالمدرسة الخاصه دية والكل يستفيد بس يبقى اسمهااااا الفتح مش مدرسة فلان ابن فلان ولا العضو فلان ابن فلان ولا عائلة فلان ابن فلان

وانا اوعدك لما ربنا يفكها على من المأزق الى انا فيه اتولى التسويق للاسهم بتاعن المشرووع ده بس ابدأ بنشره وعرضه على ادارة المسجد
يارجل دى الترب الى راح نندفن فيها ملهاش سور والاضائة يعنى محطوطه بالعافيه مفيش عضو من الى عملين الترب مكان لأظاهرهم فيها لما حد بيموت ساعة الانتخابات تلقيهم جرى جاين ووقفين يخد العزا كأنهم بيقولوا بلسان الحى يخسارة صوت ومات دول لازم يعملوا حاجه للبلد بجد انا بناشد كل راجل كبير فى قولنجيل انه لازم يجبرهم على عمل حاجه للبد دية ياما معدوش يجوا تانى هنا وشوف راح ينجحم اذا

وشكرااااااااااااااااااااااااااااااا
حسبي ربي

صورة جديدة للمسجد Empty
مُساهمةموضوع: رد: صورة جديدة للمسجد   صورة جديدة للمسجد I_icon_minitimeالسبت 10 يوليو - 21:33:35

جزاك الله خيرا فعلا كلامك صحيح وقولنجيل محتاجه كتير للتغيير للافضل على الرغم ان الكثير لايفخر بانه من قولنجيل ويتمنى لو يسكن في منطقه افضل بس بوجود الناس الطيبه ال فيها وال بتعمل خير كتير في البلد ربنا يبارك فيهم وبوجود مسجد الفتح ال نور قولنجيل اكثر واكثر بارك الله في الحاج فاروق وامثاله وبارك في صاحب الموقع الذي ينقل لنا الاصدارات الجديده اولا باول سواء في مسجد الفتح او التوحيد جزاه الله خيرا كثيراواشكرك ايضا لافكارك الرائعه التي ابهرتني كان الله في عونك وخدمه الناس وجزاك الجنه ابشر بالخير مازلنا نأمل للافضل باءذن الله

بارك الله فيكم وجعلكم مفاتيح للخير دائما

صورة جديدة للمسجد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اسم صورة : رياح قوية ترفع الناس .. ؟؟